10 listopada 2014

Mech, po prostu Mech


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ono jest moje mechatkowe i uadło się je na portrecie uchwycić.

      Usuń
  2. Zdjęcie mówi wszystko! :)))
    Piękny jestem Mech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chchchrrr, chociaż moja uroda objawiła się dość późno.

      Usuń
  3. Ale pięęęęęęęęęęęęęęękny kocio !!!!!! :-)
    Chyba rodzinka mojego Tygryska - prawie taka sama minka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Mechatek niedługo ogłoszę konkurs na FB na mojego sobowtóra, to będzie można podesłać zdjęcie tygryska.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pani mówi, że taką nienachalną urodą.

      Usuń
  5. Piękna, mądra i ten charrakterrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona z Eli gromadki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tak siedzące koty, wyglądają jak dostojne posągi :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Mechatek specjalnie tak usiadłam, chchchrrr!

      Usuń
  8. Nie mogę się "nazachwycać " tym portretem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że na nim jestem ja Mechatek, chchchrrr!

      Usuń