18 czerwca 2014

Dwie dobre wiadomości

Proszę Państwa, mam dzisiaj dwie bardzo dobre wiadomości:

1) Reszka była dzisiaj na drugiej dawce chemioterapii i okazało się, że pięknie przytyła, bo waży już 2 kilogramy, a jeszcze kilka tygodni temu przez tego nowego(S)twora, który nie pozwalał jej wchłaniać jedzenia przez jelitka ważyła tylko 1,65 kilograma. I że ani w reszkowym śródpiersiu ani w brzuszku nie ma żadnych nowych nacieków od tego nowego(S)twora. I pan doktor Jagielski z Przychodni Weterynaryjnej "Białobrzeska" powiedział, że USG "nam wyszło olimpijsko".


2) ja Mechatek też byłam dzisiaj u pani doktor, bo jestem przecież kocią seniorką, chociaż tego po mnie nie widać i trzeba mi było zrobić ogólny przegląd, bo moje jelitka też trochę źle pracują, ale nie trzeba się tym za bardzo przejmować. Ale też będę dostawać pyszne papki i to jest najlepsza wiadomość z tego wszystkiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz